کلاس آموزش زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی با منابع و فایلهای آموزشی ، سریال های آلمانی ، آموزش آلمانی با کتابهای Tangram ، DaF kompakt ، Studio d ، Menschen A1

کلاس آموزش زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی با منابع و فایلهای آموزشی ، سریال های آلمانی ، آموزش آلمانی با کتابهای Tangram ، DaF kompakt ، Studio d ، Menschen A1

درس سوم - آغاز کتاب Begegnungen Sprachniveua A1+

شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳ ق.ظ

سلام


امروز  صفحات اول از کتاب رو شروع میکنیم. ابتدا از لینک زیر کتاب سطح اول رو دانلود کنید.


لینک دریافت کتاب Begegnungen Sprachniveua A1+

http://www.mediafire.com/file/5fd4wlsuoou829b/Begegnung1-kompl.pdf



صفحه اول که فهرست هست.

فصل اول

guten tag 
روز بخیر


kommunikation
ارتباطات

begrüßen
خوش آمد گفتن

sich und andere vorstellen
معرفی خود و دیگران

buchstabieren
هجی کردن

Zählen
شمردن



wortschatz
مجموع لغات

angaben zur person: name , alter , familie
مشخصات شخصی ، نام ، سن ، فامیل

länder
کشور

städte
شهر

berufe
شغل

sprachen
زبان

hobbys
سرگرمی

zahlen
اعداد








صفحه هشتم



Guten Morgen
صبح بخیر

Ich heiße Franziska Binder.
من فرانسیسکا بیندا.    ( در آلمانی er به ا ) تلفظ میشه

Ich bin 37 Jahre alt. Ich wohne in Wien.
من 37 سالمه . من در وین زندگی می کنم.

Ich bin Lehrerin. Meine Muttersprache ist Deutsch.
من معلم هستم. زبان مادری من آلمانی.

Ich spreche auch Spanisch und Englisch.
من همچنین اسپانیایی و انگلیسی صحبت می کنم.


Guten Tag
روز بخیر

Mein Name ist Peter Heinemann.
اسم من پیتا هاینمان است.

Ich bin 35 Jahre alt .
من 35 سالمه .

Ich komme aus Marburg. Ich bin Informatiker.
من از ماربوگ میام. من مهندس کامپیوتر    هستم.

Meine Muttersprache ist Deutsch.
زبا مادری من آلمانی .

Ich lerne jetzt Japanisch.
من الان ژاپنی می خونم.


Hallo
سلام

Mein Vorname ist Sara.
اسم کوچیک من سارا ست.

Mein Familienname ist Mounier.
نام خانوادگی من مونیا ست.

 Ich bin 22 Jahre alt.
من 22 ساله هستم.

Ich komme aus Frankreich.
من از فرانسه میام.

Ich bin Studentin.
من دانشجو هستم.

Ich Studiere in Paris Medizin.
من دانشجوی داروسازی در پاریس هستم.

 Meine Muttersprache ist Französisch.
زبان مادری من فرانسوی است.

 Ich spreche sehr gut Englisch und ein bisschen Spanisch.
من خیلی خوب انگلیسی و یک کمی اسپانیایی صحبت می کنم .


لینک دریافت صوت قسمت اول








صفحه 9 _ قسمت a2


Hören und wiederholen Sie.
گوش کنید و تکرار کنید


Wie heißen Sie? نام شما چیست


    Ich heiße Franziska Binder.   فرانتسیکا بیندا هستم         


   Mein Name ist Peter Heinemann.   اسم من پیتر هاینمن است

Wie ist Ihr Vorname? اسم کوچک شما چیست؟              


Mein Vorname ist Franziska.  اسم کوچک من فرانتیسکا است        


Mein Vorname ist Peter.   اسم کوچک من  پیتر است

Wie ist Ihr Familienname? نام خانوادگی شما چیست؟      


Mein Familienname ist Binder. نام خانوادگی من بیندا است     


   Mein Familienname ist Heinemann. اسم خانوادگی من هاینمن است

Wie alt sind Sie? چند سال دارید؟    


    Ich bin 37 Jahre alt. 37ساله هستم      


  Ich bin 35 Jahre alt. سی و پنج سال  دارم


Woher kommen Sie? اهل کجا هستید؟       


Ich komme aus Österreich. اهل اتریش هستم      


  Ich komme aus Deutschland. از آلمان هستم

Wo wohnen Sie? کجا زندگی میکنید؟      


  Ich wohne in Wien.  من در وین زندگی میکنم   


    Ich wohne in Marburg. من در ماخبوخگ زندگی میکنم

Was sind Sie von Beruf?  شغل شما چست؟       


Ich bin Lehrerin.     معلم هستم.   


       Ich bin Informatiker. من مهندس کامپیوتر هستم

Welche Sprachen sprechen Sie? به چه زبانی صحبت میکنید؟ 


  Meine Muttersprache ich Deutsch. زبان مادری من آلمانی هست 


       Meine Muttersprache ist Deutsch. زبان مادری من آلمانی است


Ich spreche auch Spanisch und Englisch. Ich lerne jetzt Japanisch.  من همچنین اسپانیایی و انگلیسی صحبت میکنم . من الان درحال یادگیری ژاپنی هستم.


فایل صوتی قسمت a2


***

قسمت a3


  Hören und lesen Sie.
گوش بدهید و بخوانید

Ich komme aus:
 من از ... آمده ام

 Italien ایتالیا

 Frankreich   فرانسه

Schwedenسوئد

  Dänemark دانمارک

Großbritannien  بریتانیا کبیر

 Polen لهستان

  Russland روسیه

Spanien   اسپانیا

Portugal   پرتغال

  Brasilien  برزیل

 China چین

 Japan ژاپن

Belgien بلژیک

 Rumänien رمانی

 
Slowenien اسلوونی


Indien  هند

 Ungarn  مجارستان

  Irland ایرلند

  Griechenland. یونان

aber: Ich komme aus: der Türkei.  اما من آمده ام (من اهل) از ترکیه


der Ukraine.   اکراین

der Schweiz.  سویس

den USA.  آمریکا

den Niederlanden.  هلند

Und Sie? Woher kommen Sie?  و شما؟ اهل کجا هستید؟ (ازکجا آمده اید؟)


بعضی از کشورها با آرتیکل خوانده میشوند.


فایل صوتی قسمت a3



***


قسمت a4

Woher kommen die Personen?
این افراد از کجا می آیند؟

Fragen und antworten Sie. Hören Sie die Lösungen auf der CD.
بپرسید و پاسخ دهید.  به راه حل های سی دی گوش کنید.

Woher kommt Wolfgang Amadeus Mozart?
وولفگانگ امادئوس موتزارت از کجا می آید؟

Woher kommt Madame Tussaud?
مادام توسو اهل کجا است؟

Wolfgang Amadeus Mozart kommt aus Österreich.
وولفگانگ امادئوس موتزارت از اتریش می آید

Madame Tussaud kommt aus Frankreich.
مادام توسو اهل فرانسه است

Er kommt aus Österreich.
او (مرد) اهل اتریش است

 Sie kommt aus Frankreich.
او (زن) اهل فرانسه است.




 معانی لغات:
Wie
 چطور 

Heißen
نامیدن

Vorname
نام کوچیک

Familiennamen
نام خانوادگی

Sein : bin , bist, ist , sind , seid
بودن

❗️نکته : این صرف فعل sein بود به معنی بودن .

Woher
از کجا

Kommen
آمدن

Alt
سن

Von
از

Beruf
شغل

Sprachen
زبان

Sprechen
صحبت کردن

Mein
ضمیر ملکی اول شخص

Jahre
سالها

Lehrerin
معلم خانم

Muttersprache
زبان مادری

Name
نام خانوادگی
 
نکته : اینجا name اسم کوچیک نیست .


Wohnen
زندگی کردن.


Aus
از


Jetzt
الان


Lernen
آموختن

نکته : بعضی از کشور ها با آرتیکل خوانده می شوند :
Der Iran
Der Türkei
Der Schweiz
Den USA
Den Niederlanden

  • حسین . ر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی