کلاس آموزش زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی با منابع و فایلهای آموزشی ، سریال های آلمانی ، آموزش آلمانی با کتابهای Tangram ، DaF kompakt ، Studio d ، Menschen A1

کلاس آموزش زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی با منابع و فایلهای آموزشی ، سریال های آلمانی ، آموزش آلمانی با کتابهای Tangram ، DaF kompakt ، Studio d ، Menschen A1

درس سوم - آغاز کتاب Menschen A1.1

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۷ ق.ظ


ابتدا از لینک زیر فایل pdf کتاب را دانلود کنید.


لینک دریافت کتاب Menschen A1.1


لینک کمکی کتاب Menschen A1.1





صفحه 8 کتاب رو باز کنید




DIE ERSTE STUNDE IM KURS: HALLO!
اولین برخورد در این دوره : سلام


1.Wie heißen Sie? Sagen Sie Ich Namen.
1. منظورت چیه؟  من اسامی رو میگم



Hallo. Ich heiße Lydia Wirth.
Wie heißen Sie?
سلام اسم من
Lydia Wirth  هست ، اسم شما چیه؟


Ich heiße Dina Verevkina.
Wie...?
اسم من Dina Verevkina هست.


2. Wer ist das? Sagen Sie den Namen.

اون چه کسیه؟ شما اسمتون رو بگید




ضمایر فاعلی


 ich
من

 du
تو

 er
او ( مذکر )

sie
او ( مونث )

 es
آن

 wir
ما

 ihr
شما (دوستانه)


 sie
آنها

 Sie
شما
(نکته بسیار مهم: شما با S حرف‌بزرگ نوشته میشود)




فعل کمکی
sein از  افعال مهم در زبان المانی هست. حتما صرفش رو حفظ کنید.

 صرف فعل کمکی sein

ich bin
من هستم
du bist
تو هستی
er ist
او است ( مذکر)
sie ist
او است ( مونث)
es ist
آن است
wir sind
ما هستیم
ihr seid
شما هستید
sie sind
آنها هستند
Sie sind
شما هستید




Ich bin Ali
من علی هستم.

Du bist Vahid
تو وحید هستی.

Er ist Mjid
او نوید است.

نکته :برای فاعل er همیشه از اسم مذکر استفاده می شود.
مثال
sie ist Saeid
او سعید است


 نکته : برای ضمیر فاعلی sie همیشه اسم مونث استفاده کنید.
 مثال
Es ist ein Tisch
آن یک میز است

مثال
wir sind Siamak und Kamran
ما سیامک و کامران هستیم


مثال
Ihr seid Reza & Ali
شما (دوستانه) رضا و علی هستید.


مثال
sie sind Ali & Maryam.
آنها علی و مریم هستند


مثال
Sie sind Herr Alex
شما آقای الکس هستید.

پایان درس  سوم

  • حسین . ر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی